Skoj fest igår stureplansprofil ville kränga smuggelvodka till mig ;)



Igår började kvällen med att jag och Camilla Gick till Sergelskrog och drack lite med www.clubGlamour.se
För att senare kolla in en ungdomsfest som klubberiet hade!
Festen var vell inte direkt något att skrika åt men!
Sen gick jag och Camilla till The Bridge där vi skulle stå på VIP listan men när vi kom ditt så stod vi inte med:( blev grymt irrieterad såå stoppade närmaste taxi sen Hem!
Nu sitter jag hemma vid Camilla vi funderar på Laga Tacos och kanske se på Bio :)
Men Det lockar grymt på att gå till Gamla stan och ta en öl eller något :)
Nu befinner jag mig på Karlaplan Östermalm i hennes lägenhet

Btw Vem ville Köpa Lite Lådor Vodka för ett scyst pris :) Finns att köpa:)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback