Kvällen som bartender med Jimmy Var soft

Idag har jag slöat och slöat väck lillebrorsan 4 gåner när han sov sin härliga efter skolan sovning :)
Kommer få en så jäkla payback imorgon hahaha
Kvällen var soft nykter ovanligt värre jobbade i baren på olearys skoj skoj
rätt bra med folk runt 20-50 personer, jag som räknade med 10 pers hahah :)
Isba hängde med oss under kvällen lustig snubbe det där, som vi börjar få pli på :) han har börjat använda chinos och tycker det är skönare änn jeans för dom känns som mjukisar hahahah
idag skall jag inte hänga ut någon med bild så laddar upp en klassiker med mig iställe

Hunden är otroligt vacker liknar nästan, mitt gamla husdjur som jag trodde var en chincilla som var en råtta
vad man kan ha fel ibland

beach 09


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback