Dags för lite seriöshet i livet

Hejsan gårdagen var soft, Fifa ps3 andra spel, ikväll blir det jobb i baren på Olearys, lite uppvärmning inför bartömning på Lördag, tjock nice, så kom förbi och sippa lite drinkar och lite bärs,
Ungdomsfest kanske den 28 dec,
helgen planer dränka diana med en flaska och samtidigt kasta snö på henne vilken mix, hon lär hata mig , och jag lär bli utkastad men lätt värt det,
Min nya grupp på facebook dräggigast till kryssningen den 30 jan går ju sjukt bra:) redan runt 20-40 boys klara kan det bli bättre
cigg 14kr
koskenkorva 30kr
kvinnliga service runt 200 eller får fråga min guide diana hennes gamla jobb marknad
Idag Visar jag lite <Exotiska bilder på Ibk Talangen Battan han är känd typ iafall runt ekeby kiosken
mmmmmm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback